Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום ממומן ברשתות חברתיות הוא דרך חדשה לשיווק עבור חלק מהחברות.

זו יכולה להיות דרך טובה להגיע לקהל היעד ולקבל את תשומת הלב שלו. הרעיון מאחורי פרסום ממומן הוא שהחברה משלמת כדי שהמודעה שלה תוצג בפני קהל ברשתות החברתיות. החברה תשלם לפי כמה אנשים רואים את המודעה, כמה זמן הם רואים אותה ואיזה סוג אנשים הם.
פרסום ממומן הוא שימוש בפרסומות בתשלום של נותן חסות, בדרך כלל בצורה של מודעת באנר, סרטון או קישור טקסט. המטרה העיקרית של פרסום ממומן ברשתות חברתיות היא לקדם מוצר או שירות על ידי העלאת מודעות והגברת נראות המותג. ישנן דרכים רבות בהן מפרסמים יכולים לבצע פרסום ממומן ברשתות חברתיות. הם יכולים ליצור מודעות דרך משרד פרסום או שהם יכולים לעבוד עם צוות שיווק פנימי כדי ליצור מודעות. הם יכולים גם לעבוד עם צוות שיווק של צד שלישי כדי ליצור עבורם מודעות. בפייסבוק, למפרסמים יש שלוש אפשרויות: הם יכולים להשתמש באתר שלהם בתור דף הנחיתה למודעות שלהם; הם יכולים לגרום לאלגוריתם החדשות של פייסבוק להציג את המודעות שלהם; או שהם יכולים להשתמש בפלטפורמת Audience Network של פייסבוק כדי להגיע לאנשים מחוץ לפייסבוק. בטוויטר, למפרסמים יש שתי אפשרויות: או שאלגוריתם הפיד של טוויטר מגיש את המודעות שלהם או שהם משתמשים ב-API של טוויטר כדי לשרת קהלים מותאמים אישית מחוץ לטוויטר. באינסטגרם

פרסום ממומן הוא סוג של שיווק שנעשה באינטרנט.

זה לא רק על צורות מסורתיות של פרסום כמו טלוויזיה או מודעות מודפסות. מודעות ממומנות נמצאות גם ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר, ובבלוגים. השימוש בפרסום ממומן גובר בשנים האחרונות מכיוון שהוא יכול להיות ממוקד יותר מצורות אחרות של פרסום מסורתי. סוג זה של שיווק משמש חברות כדי לפרסם את המוצרים או השירותים שלהן לאנשים שהכי מתעניינים בהם. הצלחתו של שיווק מסוג זה תלויה בקהל היעד ובמה שהוא מחפש.
פרסום ממומן הוא צורת פרסום המשולמת על ידי המפרסם. ניתן למצוא אותו ברשתות חברתיות, כמו פייסבוק ואינסטגרם, כמו גם בניוזלטרים במייל ובהודעות טקסט. הצורה הפופולרית ביותר של פרסום ממומן כרגע היא שיווק משפיענים. סוג זה של שיווק כולל מפרסם משלם למשפיע מדיה חברתית כדי לפרסם על המוצר או השירות שלו.
למידע נוסף בנושא nitzanronen.com סוכנות דיגיטלית אשר מתמחה בפרסום ממומן ברשתות החברתיות.

פרסום ממומן ברשתות חברתיות הוא מגמה גוברת בשנים האחרונות.

זוהי צורת שיווק שבה מותגים משלמים כדי לקדם את התוכן שלהם בפלטפורמות מדיה חברתית. זה יכול להיות סרטונים, מאמרים או פוסטים הממומנים על ידי מותגים. לצורת פרסום זו יש מספר יתרונות על פני צורות אחרות של שיטות פרסום כגון פרסומות טלוויזיה ומודעות מודפסות. זה מאפשר מעורבות רבה יותר עם הקהל והוא פחות פולשני מצורות פרסום מסורתיות.
חברות משתמשות ברשתות מדיה חברתית כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהן. הם עושים זאת באמצעות מודעות ממומנות בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וכו'. המטרה העיקרית של מודעה ממומנת היא לקדם את המוצר או השירות של החברה. זה יכול לשמש גם לקמפיינים שיווקיים הכוללים השקת מוצר או שירות.

תוכן עניינים

צוות מגזין לייף

החדשות האחרונות, שיווק דיגיטלי ותובנות מעולם השיווק, הפרסום , לייף סטייל, בריאות ועוד.מה קורה היום בישראל? אנו מכסים את כותרות החדשות האחרונות.

מאמרים אחרונים